Thursday, June 03, 2004

اختیار



می دونید فرق ما آدم ها با فرشته ها چیه؟؟؟
ما انسان هستیم و اختیار داریم...ولی فرشته ها هیچ اختیاری ندارن
ما صاحبخونه هستیم ... پس حق داریم سر یه روز معین مستاجرمون رو
از خونه بندازیم بیرون...چرا؟؟؟چون اختیار داریم... خونه مال خودمون
به فکر هیچ کس هم نیستیم...فقط می خوایم خونه رو از مستاجر بگیریم
دوست داریم آپارتمانی که خودمون صاحبش هستیم رو آتیش بزنیم
میان ازما می پرسن چرا؟؟؟می گیم خونه مال خودم...می خوام آتیشش بزنم
ولی آخه اونایی که اونجا زندگی می کنن چی؟؟؟؟ فقط به فکر خودمونیم
دوستتون ازتون خواسته بر خلاف میل شما اصلا باهاش تماس نگیرید
اونم اختیار داره .... حق داره....دوست نداره باهاتون حرف بزنه
زور که نیست.....هست؟؟؟؟اختیار داره که با کی حرف بزنه و با کی حرف نزنه
شما هم بهتره بری غاز بچرونی.....چرا از این اختیارهامون خوب استفاده نمی کنیم
این چند مدتی که اینجا می نوشتم خیلی برام لذت بخش بود
مخصوصا از روزی که این غالب جدید اومد اینجا
ولی الان اومدم خداحافظی......یه مدت می خوام برم
شاید برگشتم ...شاید هم برنگشتم
تو این مدت دوستای خیلی خوبی پیدا کردم
مثل دونفر که همیشه می گفت شعرام بند تنبونیه
هیچ وقت احساسی که تو شعرام بود رو نمی فهمید
مثل امیر طلا که واقعا از خوندن بلاگش شاد می شدم
جناب آقای حباب و زوربا که همیشه به چشم یه بزرگ تر بهشون نگاه می کردم
از آقای حباب یه چیزه خیلی خوب یاد گرفتم
پرنیان گلی که خیلی دوسش داشتم
بابک جردن....ماهی دودی .... اسپاگتی
و خاله سوسکه و آقا وحید
دلم واسه همتون تنگ می شه
خدا رو چه دیدی شاید 3 روز دیگه برگشتم
ببخشید اگه اسم بقیه رو نیاوردم
«اگه یه روز برگشتی من سعی نمی کنم انتقام بگیرم»


No comments: